سئو طراحی سایت

سئو طراحی سایت

سئو طراحی سایت

سئو طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

رپورتاژ آگهی چیست به قلم بی مگ

می توان در پاسخ به سوال “رپورتاژ یعنی چه” گفت که رپورتاژ خبری یا آگهی یکی از بهترین و جدیدترین روش­هایی است که افراد می­توانند برای برندسازی و تبلیغات استفاده کنند. در واقع رپورتاژ آگهی یک پیشنهاد است که در چهارچوب خبر منتشر شده و به صورت غیر مستقیم برای سایتی دیگر یا موضوعی خاص تبلیغ می­کند.

البته رپورتاژ آگهی در دنیای وب شرایطی ویژه دارد به این شکل که یک سایت برای بالا بردن ترافیک خود و همچنین کسب اعتبار از منظر گوگل، متنی را در سایتی معتبر منتشر کرده و با استفاده از بک لینک ­های درون متن، درصدد رسیدن به اهداف خود برمی­آید.

نقش ریپورتاژ آگهی در بهبود سئو و افزایش ترافیک

همان طور که گفتیم یکی از مهمترین ویژگی­های رپورتاژ آگهی این است که با استفاده از بک لینک می­تواند به بهبود سئو سایت کمک کند و ترافیک سایت را بالا ببرد. تصور کنید که سایتی معتبر یک رپورتاژ آگهی در رابطه با سایت شما منتشر کند، این امر دو اتفاق را برای شما به همراه خواهد داشت. در درجه اول بازدید کنندگان به دلیل اعتبار سایت آگهی دهنده، به آن آگهی اعتماد کرده و بر روی بک لینک منتشر شده در متن کلیک می­کنند. این امر به بالا بردن ترافیک سایت کمک می­کند و مخاطبان بیشتری را به سایت شما می­کشاند.

در درجه دوم اعتبار سایت شما از دید گوگل بالا می­رود زیرا یک سایت معتبر که ترافیک بالایی دارد و جایگاه خوبی نیز در رتبه­بندی گوگل به دست آورده، پیشنهاد سایت دومی را داده است که همین امر برای سایت دوم ارزشمند به حساب می­آید و اعتبار آن را نزد گوگل بالا می­برد.

مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی مزایای بسیاری دارد که نمونه­های آن عبارتند از:

  • داخل متن بودن لینک
  • دائمی بودن لینک
  • اسپم شناخته نشدن بک لینک
  • استفاده از لینک فالو
  • افزایش ترافیک سایت
  • افزایش اعتبار سایت نزد گوگل
  • و…

قوانین نوشتن یک ریپورتاژ آگهی

نوشتن رپورتاژ آگهی مانند نوشتن هر متن دیگری بایدها و نبایدهای خود را دارد که در ادامه نمونه­هایی از قوانین نوشتن رپورتاژ آگهی را برایتان معرفی می­کنیم:

اهمیت محل انتشار رپورتاژ آگهی

باید بدانید هر پایگاه خبری دارای استانداردها و الزامات خاص خود است که باید هنگام نوشتن رپورتاژ آگهی به آنها توجه شود.

توجه به پرسونای مخاطب

باید توجه داشته باشید که پرسونای مخاطب امری بسیار مهم است تا جایی که اگر مخاطبان به درستی شناسایی نشوند، نه تنها محتوا مورد پسند آنها نخواهد بود بلکه نتیجه عکس نیز خواهد داشت.

حجم رپورتاژ آگهی

انتخاب حجم یک رپورتاژ آگهی تماما به محل انتشار و ساختار آن بستگی دارد و باید به صورت دقیق شناسایی و انجام شود.

انتخاب تیتر رپورتاژ خبری

تیتر لحظه آغازین ارتباط میان شما و مخاطبان است به همین دلیل انتخاب یک تیتر درست می­تواند در همان ابتدا سبب شود شما ارتباط مناسبی با کاربران برقرار سازید. توجه داشته باشید تیتر انتخابی شما حتما کوتاه باشد و در آن صفات عالی نیز استفاده نشود.

بهره ­گیری از تصاویر مناسب و کپشن­های مرتبط

حتما می­دانید که مخاطبان این روزها بیش از پیش به محتواهای تصویری توجه دارند پس انتخاب تصاویر مناسب می­تواند سبب شود حتی اگر کاربران متن را نخوانند، از آنچه در آن نوشته­اید با خبر شوند. همچنین کپشن­های مناسب می­تواند علاوه بر معرفی عکس، کاربر را با چیستی متن آشنا کند.

بهره گیری از نقل قول در رپورتاژ خبری

استفاده از نقل قول­های مناسب می­تواند سبب شود کاربران راحت­تر با رپورتاژ آگهی ارتباط برقرار کنند.

میان تیترهای مناسب

اگر از متن طولانی استفاده می­کنید، حتما میان تیترهای متعدد را به کار ببندید تا توجه کاربران به آنها جلب شده و به درستی با متن شما آشنا شوند.

اشتباهات رایج هنگام نوشتن ریپورتاژ آگهی

چهار اشتباه کلیدی در خصوص نوشتن رپورتاژ آگهی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. این اشتباهات عبارتند از:

  • استفاده بیش از حد از کلمات تخصصی و فنی
  • نوشتن پاراگراف­های طولانی
  • نوشتن نظرات شخصی و غیر تخصصی
  • خسته کردن مخاطب و عدم جذابیت متن
  • با مطالب بیشتر در زمینه سئو با بی مگ همراه باشید

http://bimag.ir/%d8%b1%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%a7%da%98-%d8%a2%da%af%d9%87%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/

  • ۹۸/۱۱/۲۵
  • redrak hashen

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی