سئو طراحی سایت

سئو طراحی سایت

سئو طراحی سایت

سئو طراحی سایت

۲ مطلب در بهمن ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رپورتاژ آگهی چیست به قلم بی مگ

می توان در پاسخ به سوال “رپورتاژ یعنی چه” گفت که رپورتاژ خبری یا آگهی یکی از بهترین و جدیدترین روش­هایی است که افراد می­توانند برای برندسازی و تبلیغات استفاده کنند. در واقع رپورتاژ آگهی یک پیشنهاد است که در چهارچوب خبر منتشر شده و به صورت غیر مستقیم برای سایتی دیگر یا موضوعی خاص تبلیغ می­کند.

البته رپورتاژ آگهی در دنیای وب شرایطی ویژه دارد به این شکل که یک سایت برای بالا بردن ترافیک خود و همچنین کسب اعتبار از منظر گوگل، متنی را در سایتی معتبر منتشر کرده و با استفاده از بک لینک ­های درون متن، درصدد رسیدن به اهداف خود برمی­آید.

نقش ریپورتاژ آگهی در بهبود سئو و افزایش ترافیک

همان طور که گفتیم یکی از مهمترین ویژگی­های رپورتاژ آگهی این است که با استفاده از بک لینک می­تواند به بهبود سئو سایت کمک کند و ترافیک سایت را بالا ببرد. تصور کنید که سایتی معتبر یک رپورتاژ آگهی در رابطه با سایت شما منتشر کند، این امر دو اتفاق را برای شما به همراه خواهد داشت. در درجه اول بازدید کنندگان به دلیل اعتبار سایت آگهی دهنده، به آن آگهی اعتماد کرده و بر روی بک لینک منتشر شده در متن کلیک می­کنند. این امر به بالا بردن ترافیک سایت کمک می­کند و مخاطبان بیشتری را به سایت شما می­کشاند.

در درجه دوم اعتبار سایت شما از دید گوگل بالا می­رود زیرا یک سایت معتبر که ترافیک بالایی دارد و جایگاه خوبی نیز در رتبه­بندی گوگل به دست آورده، پیشنهاد سایت دومی را داده است که همین امر برای سایت دوم ارزشمند به حساب می­آید و اعتبار آن را نزد گوگل بالا می­برد.

مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی مزایای بسیاری دارد که نمونه­های آن عبارتند از:

  • داخل متن بودن لینک
  • دائمی بودن لینک
  • اسپم شناخته نشدن بک لینک
  • استفاده از لینک فالو
  • افزایش ترافیک سایت
  • افزایش اعتبار سایت نزد گوگل
  • و…

قوانین نوشتن یک ریپورتاژ آگهی

نوشتن رپورتاژ آگهی مانند نوشتن هر متن دیگری بایدها و نبایدهای خود را دارد که در ادامه نمونه­هایی از قوانین نوشتن رپورتاژ آگهی را برایتان معرفی می­کنیم:

اهمیت محل انتشار رپورتاژ آگهی

باید بدانید هر پایگاه خبری دارای استانداردها و الزامات خاص خود است که باید هنگام نوشتن رپورتاژ آگهی به آنها توجه شود.

توجه به پرسونای مخاطب

باید توجه داشته باشید که پرسونای مخاطب امری بسیار مهم است تا جایی که اگر مخاطبان به درستی شناسایی نشوند، نه تنها محتوا مورد پسند آنها نخواهد بود بلکه نتیجه عکس نیز خواهد داشت.

حجم رپورتاژ آگهی

انتخاب حجم یک رپورتاژ آگهی تماما به محل انتشار و ساختار آن بستگی دارد و باید به صورت دقیق شناسایی و انجام شود.

انتخاب تیتر رپورتاژ خبری

تیتر لحظه آغازین ارتباط میان شما و مخاطبان است به همین دلیل انتخاب یک تیتر درست می­تواند در همان ابتدا سبب شود شما ارتباط مناسبی با کاربران برقرار سازید. توجه داشته باشید تیتر انتخابی شما حتما کوتاه باشد و در آن صفات عالی نیز استفاده نشود.

بهره ­گیری از تصاویر مناسب و کپشن­های مرتبط

حتما می­دانید که مخاطبان این روزها بیش از پیش به محتواهای تصویری توجه دارند پس انتخاب تصاویر مناسب می­تواند سبب شود حتی اگر کاربران متن را نخوانند، از آنچه در آن نوشته­اید با خبر شوند. همچنین کپشن­های مناسب می­تواند علاوه بر معرفی عکس، کاربر را با چیستی متن آشنا کند.

بهره گیری از نقل قول در رپورتاژ خبری

استفاده از نقل قول­های مناسب می­تواند سبب شود کاربران راحت­تر با رپورتاژ آگهی ارتباط برقرار کنند.

میان تیترهای مناسب

اگر از متن طولانی استفاده می­کنید، حتما میان تیترهای متعدد را به کار ببندید تا توجه کاربران به آنها جلب شده و به درستی با متن شما آشنا شوند.

اشتباهات رایج هنگام نوشتن ریپورتاژ آگهی

چهار اشتباه کلیدی در خصوص نوشتن رپورتاژ آگهی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. این اشتباهات عبارتند از:

  • استفاده بیش از حد از کلمات تخصصی و فنی
  • نوشتن پاراگراف­های طولانی
  • نوشتن نظرات شخصی و غیر تخصصی
  • خسته کردن مخاطب و عدم جذابیت متن
  • با مطالب بیشتر در زمینه سئو با بی مگ همراه باشید

http://bimag.ir/%d8%b1%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%a7%da%98-%d8%a2%da%af%d9%87%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/

  • redrak hashen
  • ۰
  • ۰

رپورتاژ آگهی بی مگ را می توان شکلی از آگهی معرفی نمود

که به صورت گزارش ارائه می شود، رپورتاژ باید به گونه ای ارائه شود ایجاد شود که مخاطبان رسانه ای

اطمینان داشته باشند با یک گزارش بی طرف رو به رو شده اند، در حالی که اینگونه نیست.

شما آن چه را که در رپورتاژ می بینید، می خوانید و می شنوید در واقع حاصل تلاش برنامه ریزی شده برای تقویت جنبه های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن شما می باشد. مخاطبان معمولا به رسانه ها اعتماد دارند ازین جهت خرید رپورتاژ آگهی بسیار در کسب و کار های در حال توسعه تاثیرگذار است. با توجه به اهمیت رپرتاژ در کشورهای پیشرفته، قوانین بسیار سخت و محکمی در رابطه با آن تصویب شده است. در این راستا شرکت ایران نتورک کمپین های رپورتاژ آگهی را برای کسب و کار شما بررسی کرده و با توجه به میزان بودجه ای که در اختیار شما قرار گرفته است بهترین خدمات رپورتاژ آگهی را ارائه می دهد، ایجاد رپورتاژ بیشترین تاثیرگذاری را در دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار شما خواهد داشت.

امروزه انتشار رپورتاژ آگهی در فضای اینترنت نقش پررنگی دارد به گونه ای که یک مقاله در نگاه اول یک پست عادی به نظر می آید که به شکل یک مطلب عادی و یا خبری می باشد اما در واقع یک پست کاملا تبلیغاتی است که از قبل سازمان یافته و مطابق با اهداف یک محصول و یا یک سایت تنظیم شده است و در آن چندین لینک درج شده که شما را به سمت وب سایت مورد نظر هدایت می کند.

هدف رپورتاژ چیست؟

رپرتاژ آگهی تلفیقی از مزایای تبلیغات چاپی سنتی و مقالات ویژه می باشد که توسط یک گزارشگر ماهر نوشته می شود. همانطور که می دانید داستان های ویژه معمولا ویژگی های خاص تری در رابطه با شرکت یا محصولات نسبت به تبلیغات سنتی دارند، اما شما نسبت به مطالبی که به چاپ می رسد کنترل خیلی کمتری دارید. در حالی که شما می توانید با پرداخت هزینه ای بیشتر برای فضای در نظر گرفته شده برای مطالبتان، قدرت و کنترل کلی بر کلیت مطالب خود داشته باشید، بدان معنا که شما قادرید به راحتی به مزایای محصولات و خدمات خود اشاره کنید و یا یک داستان و روایت اثرگذار ارائه دهید.

تعریف رپورتاژ چیست در ایران به شکل متفاوتی ارائه می شود، برای رپرتاژ آگهی سایت های ایرانی اصولا وب سایت و یا اپلیکیشن آنلاین به دیگران معرفی می شود. این معرفی ها معمولا به کمک بک لینک ها انجام می شود. در کشورهای خارج از ایران این مفهوم با عنوان Review شناخته می شود و به آن رپورتاژ اگهی می گویند. در ایران بسیاری از صاحبان وب سایت ها از رپرتاژ جهت تبلیغ و افزایش رتبه وب سایت خود در گوگل استفاده می کنند.

رپورتاژ آگهی و رپرتاژ آگهی هر دو یک واژه هستند که در واقع واژه اصلی رپرتاژ می باشد. اگر شما در وب سایت ها جستجو کنید خواهید دید، هر دو کلمه “رپرتاژ" و “رپورتاژ" در وب دیده می شود که هر دو یک نوع آگهی تبلیغاتی به شمار می آیند که در قالب یک گزارش بی طرف ارائه می شود. در ایران  از واژه ی رپورتاژ استفاده می شود و شیوه ی رپرتاژ آگهی در ایران اغلب به صورت رپورتاژ آگهی اینترنتی به کار رفته است.

رپورتاژ به نقل از وب سایت بازاریابی:

رپرتاژ را یک قالب و شکل چاپی می نامند که یک شرکت یا سازمان جهت بازاریابی و معرفی برند و محصولات خود به صورت کاملا بی طرف، برای آن هزینه می کند. مدیر تبلیغات، هزینه ای را به مجله، روزنامه و یا وب سایت برای فضای مورد نیاز محتوای متن به مخاطب مورد نظر می پردازد، تا تولید محتوای رپورتاژ آگهی به بهترین صورت ممکن انجام گیرد.

رپورتاژ آگهی از وب سایت لینک سازی:

در این جا منظور از ریپرتاژ تصاویر و توضیحاتی می باشد که به همراه لینک به عنوان یک مطلب در سایتی منتشر می شود.

رپورتاژ به نقل از وب سایت ویرلن:

رپرتاژ را به عنوان بهترین روش برندسازی و تبلیغات اینترنتی می شناسند که بزرگترین برند های دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن کمک می گیرند. رپرتاژ آگهی نوعی از تبلیغات غیر مستقیم است به همین دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد و مخاطبان به راحتی به آن اعتماد می کنند و مشتاقانه کل مطلب را دنبال می کنند.

در پاسخ رپورتاژ چیست باید بگوییم پروژه رپورتاژ آگهی انواع گوناگونی دارد که مهم ترین آن ها، رپرتاژ آگهی تلویزیونی، رپرتاژ آگهی نوشتاری در مجلات، روزنامه ها و رپرتاژ آگهی اینترنتی می باشد.

رپرتاژ چگونه می تواند به ارتقای رتبه سایت در گوگل کمک کند؟

در محتوای رپرتاژ معمولا سه تا پنج کلمه کلیدی به سایت مورد نظر لینک می شود. علاوه براین در خبرگزاری ها با اتوریتی و رنک بالا در گوگل انتشار می یابد و آن گاه برای همیشه به حالت آرشیو باقی می ماند. این موضوع را نیز در نظر داشته باشید، رپورتاژ تنها روش تبلیغاتی می باشد که محدودیت زمانی ندارد و همواره در سایت های خبری باقی می ماند.

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت

 

همان طور که بار ها و بار ها در مقالات گوناگون مطالعه نموده اید، سئو فرآیند ساده ای نیست که به راحتی بتوان به آن پرداخت، بلکه همه مراحل آن از تهیه هاست و دامنه گرفته تا طراحی سایت باید براساس پارامتر های سئو و استاندارد های قابل قبول انجام گیرد، اما گاهی با همه این اوصاف و رعایت تمامی این موارد سایت شما در پنج رتبه نخست گوگل قرار نمیگیرد، در چنین شرایطی بهترین راه حل و گزینه استفاده از رپورتاژ آگهی می باشد. فراموش نکنید خرید بک لینک های تبلیغاتی نه تنها تاثیر مثبتی برای سایت شما نخواهد داشت، بلکه موجب افت شدید رتبه شما نیز می گردد. بنابراین ویژگی رپورتاژ آگهی و مزایای آن موجب شده است که اغلب افراد به جای خرید بک لینک از خرید رپورتاژ آگهی کمک بگیرید.

چگونه می توان تاثیرگذاری رپورتاژ را افزایش داد؟

  •  

    رپورتاژ را به صورتی تهیه کنید که حاصل تلاش یک تیم متخصص خبرنگار حرفه ای، مشاور بازاریابی و متخصص سئو باشد.

  •  

    حتما در نظر داشته باشید رپرتاژ خود را در خبرگزاری ها و وب سایت های خبری معتبر انتشار دهید.

  •  

    در بخش تبلیغات مهم ترین موضوع بازدیدکنندگان هستند بنابراین در نظر داشته باشید محتوای خبر متناسب با نوع مخاطبان منتشر شود تا تاثیرگذاری آن بیشتر شود.

شکل و قالب کلی رپورتاژ

در حالت کلی ماهیت رپورتاژ آگهی ها با آگهی های معمولی کمی متفاوت است. در این نوع از آگهی های محتوا محور، طول مطالب زیاد می باشد و در آن به مزایای محصولات و یا روایتی از ویژگی های یک محصول اشاره می شود.

اعتبار در آگهی رپورتاژ

ازجمله دلایلی که موجب شده است مدیران تبلیغاتی  رپورتاژ آگهی را به آگهی معمولی ترجیح دهند، اعتبار بسیار آن ها در بین مخاطبان است. رپرتاژ آگهی معمولا از طریق هر گونه محتوای دیگری در داخل یک رسانه توسط کاربر خوانده می شود و هر اندازه هیجان بیشتری از این طریق در مخاطب ایجاد شود، تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت. جالب است بدانید اغلب مردم آگهی هایی که دارای عکس و تصویر هستند را تنها یک تبلیغ می دانند و ارزش زیادی برای آن ها قائل نمی شوند.

نویسنده محتوای رپورتاژ آگهی

محتوای رپورتاژ آگهی را شخصی در داخل سازمان سفارش دهنده، مسئول کمپین های تبلیغاتی و یا یک نفر از گزارشگران آن رسانه می نویسد. گاهی نیز در بعضی از شرکت های بزرگ متن رپرتاژ را داخل خود سازمان و شرکت تنظیم می کنند و یا به آژانس طرف قرارداد جهت امور تبلیغاتی می سپارند. نکته قابل توجه در تنظیم محتوای رپورتاژ بی طرفانه بودن مطالب نوشته شده است هر چند به نوعی تبلیغ می باشد و برای آن هزینه ای پرداخت شده است.

آگهی رپورتاژ در حقیقت یک خبر مانند رپورتاژ سایت خبری است که به صورت یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در سایت های خبری و خبرگذاری های پربازدید منتشر می شود و یک تیتر جذاب، چند پاراگراف متن و عکس را دربر می گیرد.

با دیگر مطالب رپورتاژ با بی مگ همراه باشید

http://bimag.ir/%d9%87%d8%af%d9%81-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%a7%da%98-%d8%a2%da%af%d9%87%db%8c/

 

  • redrak hashen